این سوالی است که احتمالا شما هم بار ها از خود پرسیده اید ، چگونه از شاتر استوک دانلود کنیم ؟ در ادامه با روش های دانلود رایگان از شاتر استوک در خدمت شما هستیم .
در آغاز به معرفی مختصری از سایت شاتر استوک می پردازیم : شاتر استوک (www.shutterstock.com) بزرگ ترین سایت مرجع اشتراک گذاری و فروش تصاویر و وکتور های با کیفیت در جهان است ، عکس های با کیفیت زیادی در اینترنت وجود دارد اما عکس ها و وکتور ها و فوتیج های سایت شاتر استوک از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط بهترین عکاس ها و طراحان جهان گرد آوری شده است .
اما سوال اینجاست ، " چگونه از شاتر استوک دانلود کنیم ؟ " در پاسخ به این پرسش باید گفت که متاسفانه عکس ها و فایل های این سایت رایگان نیست ، و چون این سایت یک سایت آمریکایی است خرید از آن نیز مشکل است و گران تمام می شود ، اما برای دانلود رایگان عکس های شاتر استوک چه کنیم ؟
متاسفانه راهی برای دانلود از شاتر استوک بدون خرید اکانت و ... وجود ندارد اما افراد و سایت هایی هستند که به صورت رایگان عکس ها و فایل های شاتر استوک را برای دانلود قرار می دهند و به سادگی شما می توانید از آرشیو آن ها استفاده کنید . برای دانلود رایگان عکس های شاتر استوک و سایر سایت های فروش عکس به این لینک https://goo.gl/KrENuH مراجعه کنید .

+ برای اطلاع از آخرین اخبار ، آموزش ها ، روش های دانلود رایگان از سایت ها مختلف و دانلود رایگان فایل سایت های معتبر گرافیکی خارجی به کانال ما در تلگرام با آی دی @GraphicMaster مراجعه نمایید ( کانال ما در سایر پیام رسان ها نیز با همین آی دی در دسترس است ) .
+ برای عضویت در گروه پرسش و پاسخ گرافیکی ما در تلگرام اینجا کلیک کنید .